Sayfalar

2 Mart 2013 Cumartesi

Eskitme Peçetelik

Bu peçetelikleri geçen sene kursun başlarında yapmıştım. Birini ben kullanıyorum diğerini hediye götürdüm. Bu objede mum eskitme ve stencil tekniklerini uyguladım.
Gelelim yapımına; Objenin tamamını 2 kat folkart 614 buttercream ile boyadım. Objemiz kuruduktan sonra eskitmek istediğimiz yerlere mumu (bildiğimiz beyaz mum)sürüyoruz. Mumlama işlemi bittikten sonra üst ve alt kenarları gördüğünüz renge (boyaları karıştırarak bulmuştum bu rengi) boyadım. Kenarlar da kuruduktan sonra mumladığımız yerleri sert bi fırça yardımıyla (sert bulaşık teli de olabilir) süpürüp temizliyoruz. Tercihe göre değişebilir ben peçeteliğin üst kısmına gül desenli stencil yaptım. Stencil işlemini de bitirdikten sonra patina süngerini hafif nemli olacak şekilde ıslatıyoruz. Plaid folkart antiquing medium eskitme boya ile peçeteliğin tamamını patina sünger yardımıyla silik bir katman şeklinde sürüyoruz. Eskitme mediumu fazla sürülürse süngeri ıslatıp objeyi silebilirsiniz. En son olarak vernikliyoruz. 
Ve sonuç...





10 yorum :

  1. Çok şık olmuş,bayıldım.Bu mumla eskitme tekniğine daha cesaret edemedim ama sanırım sayende başlıycam.Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. hehe harika yapıcağına eminim sayfanda en kısa zamanda bekliyorum. çok teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık! Harika görünüyoor.
    Artık ben de takipçinim, benim bloguma da beklerim :)

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Süper olmuş.Ellerinize sağlık.Takı kutusu olarak yatak odasına çok yakışır.

    Benim bloğumada beklerim.

    esraninelleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler esra,ziyaret edicem blogunu...

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkürler Cansın, en kısa sürede iade-i ziyaret yapacağım:)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel olmuşlar :) Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkürlar büşra ve hoşgeldin ;)

    YanıtlaSil