Sayfalar

29 Temmuz 2013 Pazartesi

Bronz Atlı...

Herkese Merhaba;
Bugün farklı birşey yapıcam ve sizlerle bir kitap paylaşıcam. Yeni çıkan yada yakın zamanda okuduğum bi kitap değil Bronz Atlı. Hani bazı eserler vardır çok iyidir ama pek bilinmez yazarı aşina değildir. Öyle bi kitap işte...Bende de uzun zaman bekleyen ama başladığımda hiç bitmesin istediğim bi roman. Kendimce okumaya zaman ayırmaya çalışıyorum. Fena değilim bu konuda sanırım. O yüzden sayısını bilmiyorum ama epey kitap okumuşluğum var. Bunu belirtmemin sebebi biraz iddialı olucak ama hayatımda bu kadar güzel bi roman okumamış olmam. Belki benim için öyle bilmiyorum.Bir başkası için aynı etkiyi yaratmayabilir. Ama biri benden kitap önerisi istese direk Bronz Atlı derim. Bu kitabı blogumda paylaşmasam içim rahat etmezdi sanırım...:) Zaman zaman blogumda benim için özel olduğunu düşündüğün kitapları paylaşmayı düşünüyorum. Herkese bol okumalı günler diliyorum...Sevgiler...

5 yorum :

  1. Yorumunuz için teşekkür ederim,sayfama katılırsanız memnun olurum..SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  2. size katılıyorum bende okumuştum bu kitabı ve cok beğenmiştim devamıda var kitabın biliyor musunuz? onuda okuma fırsatım oldu.handan...

    YanıtlaSil
  3. bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum bende beklerim umarım sizinde bloğumda beğendiğiniz birşeyler çıkar
    pinarınhayalevi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Bu kitabi satmayi dusunur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Kitabi satmayi dusunmuyorum cunki basimi olmayan bir kitap ama bulursam size hediye olarak gonderirim sevgiler...

      Sil