Sayfalar

13 Ocak 2014 Pazartesi

1. Yaşımı Yeni Tasarımımla Kutluyorum...

Blog araştırmalarıma ahşap ve cam boyamaya ilk gönül verdiğim zamanlarda başladım. Öncesinde de sayfaları ziyaret ediyordum ama şu an ki gibi ilgimi çekiyordu dersem yalan olur. Gerek el işi blogları olsun gerekse gezi blogları olsun kendimi geliştirmemde çok yardımcı oldu. Sonrasında dedim ki ben neden blog yazmıyorum? Açsam mı açmasam mı derken bundan tam bir yıl önce 13 Ocak günü sayfamı açmaya karar verdim. İyi ki de açmışım:)

Tanımadığınız, hatta yüzünü görmediğiniz insanlardan güzel yorumlar almak, onlarla paylaşımlarda bulunmak, yeni insanlarla tanışmak gerçekten çok güzel bir duygu. O yüzden blog dünyasına girdiğim için çok mutluyum ve bundan sonra da paylaşımlarımı yeni yüzümle devam ettireceğim.

Yeni tasarımıma gelince, sağolsun sevgili eşim değerli vaktinden zaman ayırıp bloğuma yakışır bir yüz tasarladı. Tabi müşterisi biraz problemli olunca tasarımın hayata geçmesi zaman aldı:)

Artık yeni yüzümle sizlerleyim. Umarım sizlerde beğenmişsinizdir.
 ...Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle...
...Güzel bir hafta sizlerle olsun...

21 yorum :

  1. Bloğunuzun yeni yüzü çok güzel olmuş.Hayırlı olsun.Yeni yüzünüzle güzel paylaşımlarda buluşuruz inşallah.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. nice güzel yıllara:)) çok sıcak bir yüzü olmuş bloğunun, sıcacık da paylaşımları olsun. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Nice yaşlara buralarda inşallah...

    YanıtlaSil
  4. Kutlu olsun öncelikle ve özellikle banner kısmına bayıldım.Karakterli resimler oldum olası ilgimi çekmiştir.Burada paylaşımlarda bulunmak,tanımadığınız insanların fikirlerini alabilmek ve başka kişilerin dünyalarında tura çıkmak çok keyifli...Paylaşımların devamını diliyorum,mutlu haftalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende çok beğeniyordum karakterli resimleri, gönlüme göre bir tasarım oldu sevgiler...

      Sil
  5. Canım arkadaşım iyi ki blog açmışsın ve sonra iyi ben de devam etmişim ve tanışmışız:)
    Yeni yüz çoook güzel:)
    Ay ne güzel eşinin eline sağlık. Olsun bence o kadar naza değmiş çok güzel olmuş.
    Nice blog yıllara inşallah canım.
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim güzel yürekli arkadaşım çok teşekkür ederim dediklerinin hepsine katılıyorum.kocaman öpüyorum seni

      Sil
  6. Ne kadar keyifli olmuş, çok beğendim. Nice nice yaşları olsun bu güzel blogun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shingetsu çok teşekkür ederim birlikte nice senelere...

      Sil
  7. Banner ın harika olmuş, eşinin ellerine sağlık diyelim, ama fikir senindir eminim.:)))
    Blogunun yeni yaşı kutlu olsun, daha nice yaşlara, iyiki açmışsın blogunu ve bende iyiki seni bulabilmişim :)) Kocaman sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh yani fikirin çoğu bende çıktı diyebilirim..:)
      Çok teşekkür ederim hülya hanımcım kocaman sevgiler...

      Sil
  8. Nice güzel yıllara... Bende kasım sonu 1. yaşımı doldurdum yakın zamanlarda açmışız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yakın zamanlarda açmışız birlikte nice senelere canım sevgiler...

      Sil
  9. Bingül güçtekinPazartesi, Ocak 13, 2014

    Çok beğendim,bol bol yeni paylaşımlar dilerim canım...sevgiler......

    YanıtlaSil
  10. Nice güzel yıllarda nice güzel paylaşımlar diliyorum..yeni tasarımına bayıldım çok hoş olmuş... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumlarınızla beni çok mutlu ediyorsunuz.Sevgiler...

      Sil
  11. daha nice uzun yılllar blog yazacağından eminim.hayırlı uğurlu olsun yeni yaşı :) yeni tasarımı çok şık kesinlikle.ben beğendim.

    YanıtlaSil